onsdag den 18. maj 2011

Web

OMG jeg har lige fået STOR respekt for folk der sidder og koder hjemmesider til daglig. Vi har idag for første gang haft html undervisning. Det var sjovere end forventet. Men HOLD DA OP hvor er der mange forskellige koder at holde styr på. Det er ligesom at skulle lære spansk. Det er virkelig et helt nyt sprog jeg skal til at lære. Og endnu værre - går der bare det mindste galt er det nærmest umuligt at finde fejlen.

Hatten af for alle jer der selv koder jeres blog

Igen får jeg virkelig præstationsangst. Den lille usikre pige indeni mig sidder og skriger "DET LÆRER DU JO ALDRIG- Du får da aldrig et job" omvendt ved jeg godt jeg ikke bliver webdesigner og det slet ikke forventes af mig at jeg kan det til fulde. Men perfektionisten i mig har det svært med kun at lære en lille del.

nå men her ses da i hvert fald hvad det blev til idag

Ingen kommentarer:

Send en kommentar