torsdag den 1. september 2011

Nordulf logo

Jeg deltager fra tid til anden i forskellige designkonkurrencer på nettet. Det er en rigtig god måde at få erfaring på, og måske er jeg god nok og heldig nok at mit forslag bliver valgt.

Senest er det blevet til disse 2 forslag til Nordulf.dk.


Nordulf.dk bliver en webshop, der laver smykker som i vikingetiden, kvalitets rollespilstøj og sysæt til folk der gerne vil sy i hånden som i gamle dage. Nordulf betyder Nord, Ulv, Danmark og leder tankerne hen på gammel tid.

Det øverste forslag er en Ulv og Nord skrevet med danske runer.

Bomærket på det nederste forslag er Nordulf.dk's helt egen rune. Runen er sammensat af runerne for N og U.

Konkurrencen har deadline i aften. Jeg glæder mig til at se hvad, de siger til det.










Ingen kommentarer:

Send en kommentar