torsdag den 27. september 2012

Afslag og uventede gaver

Jeg er rundt med rigtig mange ansøgninger for tiden.

Det medfører rigtig mange afslag - desværre!

Nogle er gode afslag. Andre er direkte negative. Jeg har ikke lyst til at dvæle ved de negative, men de fylder meget i min bevisthed. Bottom line er dog, at jeg så ikke passer ind i virksomheden. Så hvorfor dvæle? Fordi det ikke er sjovt at få at vide man jeg ikke er god nok!

Alle de gode afslag giver blod på tanden! De holder gejsten oppe. De gør, at jeg bliver sikker på, det er denne branche, jeg skal være i. Det er det jo! Man Jeg tvivler bare på mig selv af og til.

Jeg har i processen afleveret en ansøgning til et meget stort smykkefirma, der har hovedkontor her i byen.
I lørdags fik jeg et afslag, jeg sent glemmer. Det var endda et positivt ét. Hvorfor vil jeg huske det? De sendte dette med i kuverten.


Det var på alle måder helt og aldeles uventet. Den slags er man jo nødt til at dele!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar