tirsdag den 9. april 2013

Følelsen af chokoladebar

uden chokolade...

Det findes åbenbart. Emballagen lover i hvert fald oplevelsen af slik og søde sager.
Jeg taler her om produktet RAWBITE, en serie af frugt- og nøddebarer. De kan bl.a. købes her, hvor billedmaterialet også er lånt.

Rawbite er pakket ind enkeltvist og i emballage der minder om en chokoladebar. Du får altså den del af oplevelsen med, selvom det er et sundt produkt. Designet er enkelt og holdt i få farver.

Farveindelingen er lidt mystisk. Raw cacao er logisk brun. Coconut er hvid, hvilket også giver god mening. Men at apple cinnamon er rød har for mig ikke den store sammenhænge.






 Jeg har desværre ikke smagt dem, så jeg kan ikke sige, om de er så gode som forretningen lover. Men det ser lovende ud. Følelsen af synd er til stede. Hvis de samtidig smager godt er jeg 100% for.

Jeg har netop opdaget at man kan vinde rawbites her. Hvis du vinder dem så skriv endelig og fortæl, hvordan de smager.

Follow my blog with Bloglovin

Ingen kommentarer:

Send en kommentar